6 Ağustos 2011 Cumartesi

tertemiz kılsız am yalama

temiz kız amı yalamak nasıl bir duygudur bilmiyorum bu yazımda tarif etmeye çalışacağım hissetmeye ve düşünmeye. Bacaklarını açmış bir kız amı döl kokuyor yalamaya başlıyorsunuz yumuşacık ama jiletle kesilmiş am kılları artık kalınlaşmış ve ağzınıza batıyor böööö iğrenç bence. hele kokusu ayrı bir olay. ilk geceler çok özeldir kız komple ağda yaptırır saatlerce kuaför sıralarında bekler sonra güzel bir duş alır. göt deliğini bile temizletir gelir ama bana sorarsanız göt deliği kıllı olmaldırı. sex hayatı monotonlaşınca hayat gibi kızda artık dikkat etmez bu durumla eden kızlar varsa tebrik ve taktir ediyorum tabiki. Erkek ise kıl mıl temizlik farketmez malı yayar bekler sex sırasında hatta direk kızın üzerine bile atlar kız duş alalım dişini fırçala der erkek hemen sikişmenin peşindedir 1 saniye bile kaybetmek istemez. Neyse konumuza dönelim ilk sikişte kızın amı mis kokar daha ıslanmamıştır tertemiz amcığı gül kokar. Bugün yine iyi saçmaladım ya ne yazsam bilemiyorum ki sizde yardımcı olmuyorsunuz zaten bir adam tutacağım o yazsın buraya sıkıldım artık sizde katılmıyorsunuz yorumlarınızla zaten 1 yorum atan bile yok. Bence cinsel ilişkiden çiftlerin zevk alması için haftada en fazla bir kere yapmaları gerekir. Eşler arasında özlem olmadığında o ilişki sikişten öteye gitmez çünkü. İstek ve arzu belli aralıklarla yapıldığında etkisini göstermekte 1 ay ayrı kalan çiftlerin 8 saat kadar sürekli ilişkiye girdiği görülmüştür . Aşık çiftlerin ise gözü hiç bir şey görmez zevki doruklarda zirvede onlar yaşarlar. Bir orospu ile ilişki ise hiç zevk vermez asla denemeyin diyoruz 31 çekin daha iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder